Tuesday, March 06, 2007

Mikor már azthittem vége ennek az egész szuperizgi rendőrsztorinak a'la Österreich, ma jött egy új Hans. Egy kis gyanú lappang ugyan bennem hogy ez ugyanaz csak kopasz álruhában, de valójában nem érdekel a történet annyira hogy utánamenjek.

Szóval Hans2 ma feltette ugyanazokat a kérdéseket, ugyanott hümmögött, és ugyanúgy kérdezett vissza. Hans2 azonban komolyabb őre a rendnek mint a másik kettő volt. Ő külön szobában hallgatott ki minket. írástudását és precizitását egyszerre csillogtatta a papírravetett csillagalakú "bulletpointok" rajzolásával.

A nap viszont még mindíg süt, én még mindíg szerelemben égek, és alig várom hogy a garázsban csendben várakozó 7es Bimmert behergeljem és a szerpentinen felhajtsam a hegyre.

Tegnap éjjel egy milliárdos és egy igen nagy város főpolgármesterének a társaságában megittunk kb 4 liter pálinkát mielőtt bevetettük magunkat a - mint kiderült - magyar lányokkal teli Obertauerni éjszakába.

Volt még azért egy érdekesebb mozzanat 4 óra körül melyre tisztán emlékszem, amikoris a fent említett két jeles úriember és én, egy kutyának is kicsi pónilóval beszélgettünk hetykén a karám mellett guggolva hogy egyenlőnek érezzen minket. A sors, Isten, élet-halál, siker-kudarc, honnan jövünk hová tartunk, milyen nyomot hagyunk a világban kérdéskört kiveséztük egy méretes Black Labelt ölelgetve. Én meg voltam győződve, hogy Otto fiú volt, a többiek szerint Helga volt és lány, de a lényeg hogy a legtöbb mindenben egyetértett velünk. Ez meglepő tekintve különböző háttereinket. Az oroszt is mindenféle akcentus nélkül nyomta egyébként...