Tuesday, March 06, 2007

Hochwürzen hegyén van ám egy csodálatos lehetőség, nevezetesen az éjszakai síelés lehetősége, ám mindez smafu.

Az igazi izgalmakat az éjszakai szánkózás rejti. Hogyan is mesélhetném el, adhatnám át az élményt.

Fagyott katlan szerű pálya, 120 kilométer per óra. Jó kis sebesség, mókás hogy a fékezés és kanyarodás közben (mikor letesszük lábunkat) ugyanezzel a sebességgel csap arcunkba a hó-latyak-faág triász. Miután minden kétséget eloszlatva nyertem a főleg általam meghirdetett családi versenyen, és immár magányosan süvítettem lefelé a kivilágított szánkópályán, egy 70 év körüli osztrák nagyi úgy hagyott ott mintha én hátrafelé mennék. Egy szerintem teljesen gonosz kurjantás kiséretében hagyott faképnél, kissé megcsorbítva frissen szerzett szánkós önbizalmam.

Szerintem az időskori drogprevenció kérdését egyértelműen túl könnyen nyilvánítottuk érdektelennek.

Érdekes dolog azért hogy egy kis extrém szituáció mennyivel aktívabbá teszi a családépítő tréninget. A síkos, túl gyors pálya, rossz körülmények igencsak összekovácsolták a kis csapatot, és a túlélő túra nagy dajdajba csapott át. Merem állítani hogy kevés embernek van ennyire összhangban lévő, egymást szerető családja mint nekem, de még nekem is kicsit fura volt hogy a kisgyerekek unszolására a Hütte (!) diszkós táncterén (!) roptuk mind az 5en Jacko Billie Jean című számára. Világossá vált előttem hogy Apu nem tánccal hódította meg Anyut, és egy Hüttében simán leadják Bob Sinclair után az "I am blue daba didaba daj" öröknek tűnő de mindenképp zöld slágerét house-jodlipop verzióban. Ezen az estén már semmi nem ronthatta el a kedvem.

Ezeken kívül amit magammal viszek még ebből az egészből az Michael Jacksonnak az a két sora hogy:
"Mother always told me, be careful of who you love"
"and be careful of what you do 'cause the lie becomes the truth"

Ezt a két sort nem hallottam meg az eddigi kétszáz alkalommal amikor a keresztlépős magvető fiú figurámat csináltam (jelzem mindíg nagy sikerrel.. nem röhögni), valahogy eddig elbújt előlem. Talán nem mond nektek semmit, de én ma ezen nagyon elgondolkodtam, és hihetetlen mit rejtett oda a kis hipo. Szóljatok ha értitek..